ازدکوراسیون داخلی در نمایشگاه ها غافل نشوید

يکشنبه 17 تير 1397
17:02
r.soofi

اولین و شاید مهم ترین اصل برای داشتن یک دکوراسیون نمایشگاهی امنیت است! بله درست حدس زدید هرگز نباید زیبایی را آنقدر افراطی به کار برد که امنیت غرفه شما زیر سوال برود.

از دیگر ویژگی های دکوراسیون نمایشگاهی زیبا نورپردازی های استاندارد است به طوری که مشتریان بتوانند به تمامی بخش های غرفه ها دسترسی مستقیمی داشته باشند. در دکوراسیون نمایشگاهی باید فکر اساسی در خصوص ویترین های داخلی شود، در نظر داشته باشید که ویترین های استفاده شده برایغرفه های نمایشگاهی به نسبت مغازه ها متفاوت است به این ترتیب که هر بخش باید به صورت سیار سوار شود و قابل انتقال باشد. اگر غرفه ای که برای خود انتخاب کرده اید دارای بخش بیرونی مناسبی است بهتر است که به فکر ویترین های بیرونی باشید.

از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی غافل نشوید. نورپردازی های استفاده شده برای بخش داخلی دکوراسیون نمایشگاهی باید آنقدر زیبا و خلاقانه باشد که مشتری را جذب خود کند.

از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی غافل نشوید. نورپردازی های استفاده شده برای بخش داخلی دکوراسیون نمایشگاهی باید آنقدر زیبا و خلاقانه باشد که مشتری را جذب خود کند

در ابتدای امر برای دکوراسیون نمایشگاهی باید فضای نمایش کالاها به طور دقیق مشخص شود، بخشی برای مذاکره نیز انتخاب شود، بخش اطلاع رسانی نیز باید ساده اما بسیار زیبا طراحی شود، و همینطور فضای نمایشی تصویری بسیار قابل قبولی نیز در نمایشگاه وجود داشته باشد.

به فضای نمایش در دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت بیشتری دهید، در این بخش باید عنصر رنگ به طور دقیق رعایت شود و همینطور باید در نظر داشته باشید که وجود متریال های تزیینی در این بخش سبب تقویت عنصر ارتباط بین مشتری و غرفه دار می شود. برای دکوراسیون داخلی نمایشگاهی در بخش پشتیبانی عموما دو ناحیه مدنظر است، ناحیه قابل رویت و همینطور ناحیه غیر قابل رویت. در منطقه قابل رویت اهمیت دکوراسیون داخلی نمایشگاهی بسیار بیشتر است و شاید در بحث غیر قابل رویت آنطور که به نظر می رسد دکوراسیون داخلی نمایشگاهی اهمیت نداشته باشد.


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]