با انواع مبلمان و ست های اداری آشنا شوید

چهارشنبه 23 خرداد 1397
12:56
r.soofi

به نظر شما در یک شرکت ، مبلمان اداری چقدر اهمیت دارد؟ انتخاب میز مدیریت می بایست با توجه به چه اصولی صورت بگیرد؟ امروز قصد داریم جدیدترین مبلمان و میز اداری را به شما معرفی نموده و روش های خرید ارزان آن را توضیح دهیم.

انواع مبلمان اداری

به طور کلی در انتخاب مبلمان اداری می بایست فضای شرکت مدنظر قرار داده شود. در واقع زمانی که شرکت از لحاظ وسعت محدود باشد انتخاب مبلمان اداری با ابعاد بزرگ قطعا فضای زیادی اشغال نموده و مناسب نخواهد بود.

یک انتخاب عالی برای شرکت های کوچک استفاده از مبلمان اداری در مدل های فلزی می باشد به طور کلی مبلمانی که از جنس فلز ساخته شده اند کمترین فضای را اشغال نموده و بسیار شیک می باشند.

اگر راحتی برای شما اهمیت خاصی دارد می بایست به سراغ جنس چرم بروید مبل چرم با دسته های فلزی و یا چوبی یکی از بهترین و زیباترین انتخاب هایی است که در ادارات بزرگ و مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از جنس چوب برای تهیه مبلمان اداری اغلب در مناطق مرطوب مناسب نمی باشد البته این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و بر اساس طراحی شرکت شما تعیین خواهد شد.

مبلمان اداری فضا گویا

ست مبلمان اداری و میز مدیریت

قطعا انتخاب میز مدیریت در هر شرکتی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، به این ترتیب باید در انتخاب میز مدیریت چندین موضوع به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

در ابتدا اینکه مبلمان اداری انتخاب شده برای شرکت از چه جنسی بوده و میزان همخوانی مبلمان و میز مدیریت چقدر برای شما اهمیت دارد.

مورد بعدی ابعاد میز مدیریت بوده که بر اساس فضای شرکت انتخاب می شود. عموما انواع مختلفی از میز مدیریت در مدل های چوبی، چوب و فلزی، فلز و شیشه و همینطور ترکیب هرسه جنس می باشد، در دست طراح برای تولید میز مدیریت بسیار باز می باشد. بنابراین هر مدلی که در ذهن خود دارید کافیست با ما در میان بگذارید.

اگر اتاق مدیر به صورتی است که میز در کنار پنجره قرار می گیرد استفاده از میز های چوبی بهترین انتخاب بوده و سبب ابهت فضای مدیریت می شود.

در صورتی که قصد همسان سازی مبلمان اداری و میز مدیریت دارید بهتر است در انتخاب خود کمی دقیق تر باشید. ما به شما ست های اداری بسیار عالی را پیشنهاد می کنیم، این ست ها علاوه بر موارد ذکر شده دارای میز پذیرش و منشی بسیار زیبایی هستند که با سایر قسمت های اداری همخوانی دقیقی دارد.

ارتباط مبلمان اداری و پارتیشن بندی

در بعضی از ادارات برای جداسازی بخش های مختلف و همینطور جلوگیری از سر و صدا نیاز به پارتیشن بندی می باشد، پارتیشن اداری باعث تفکیک هر بخش از بخش دیگر شده و یکی از ملزومات هر شرکت محسوب می شود.

انواع پارتیشن اداری در مدل های چوبی، فلزی و آلومینیومی عرضه می شود. مدل های دوجداره از شیشه های مات در بخش بالایی استفاده می نمایند به نوعی بهترین عایث صدا می باشد. مدل های یک جداره دارای قیمت ارزانتری هستند و بیشترین میزان خرید را به خود اختصاص می دهند.

عموما در صورتی که از پارتیشن های فلزی برای ادارات استفاده شود بهتر است از مبلمان اداری چوبی بر اتاق مهمان استفاده شود به این ترتیب از سردی فضا کاسته می شود و تلفیق بسیار ایده آلی اتفاق می افتد.

البته استفاده از ست های چوبی هم برای مبلمان اداری و هم پارتیشن بندی بهترین انتخاب محسوب می شود.

ست اداری فضا گویا

مبلمان اداری را ارزان خریداری نمایید!

قیمت مبلمان اداری بر اساس کیفیت آن تعیین می شود به طور کلی این محصول با توجه به نوع طراحی و همینطور ابعاد در چندین تعرفه عرضه می شود. گاه دیده می شود که قیمت مبلمان اداری بسیار بالا بوده و این موضوع خریدار را دچار نگرانهی میکند بنابراین در ابتدا بهتر است از قیمت روز مبلمان اداری مطلع شوید و سپس اقدام به خرید نمایید. دقت کنید که در صورتی که ست های اداری را به صورت یکجا سفارش دهید قطعا هزینه تمام شده برای شما بسیار ارزانتر خواهد بود.

روش های خرید مبلمان اداری

برای خرید مبلمان اداری دیگر نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. کافیست از طریق سفارشات اینترنتی محصول مورد نظر را سفارش داده و طبق آدرس اعلام شده آن را تحویل بگیرید.

دقت کنید که قیمت مبلمان اداری در روش های اینترنتی بسیار ارزان تر از خرید حضوری می باشد.

شما می توانید در ابتدا نمونه کارهای ما را به دقت مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به سفارش نمایید. در صورتی که مدل خاصی در ذهنتان است می توانید با تیم های طراح ما در میان بگذارید. قطعا بهترین پیشنهاد به شما ارائه می شود.

جدیدترین مدل مبلمان اداری

یکی از جدیدترین مدل هایی برای مبلمان اداری در نظر گرفته شده است مدل های رنگی بوده که به صورت ترکیبی طراحی شده اند. در این مدل دسته مبل به فرم خاصی طراحی شده است و در بخش قوس فوقانی آن از بهترین چرم استفاده شده است.

پایه های مبل قابل تنظیم بوده و میزهای در نظر گرفته برای این مبلمان اغلب قابلیت تاشدن دارند.

این ست اغلب در رنگ بندی های کاملی عرضه می شود و شما می توانید با توجه به طراحی خاصی که در شرکت خود دارید رنگ مورد نظر را سفارش دهید.

عموما طرح های جدیدی که برای مبلمان اداری لحاظ می شود بر اساس شرایط ادارات مختلف با هم فرق دارد.

مبلمان وست اداری فضا گویا

در خرید مبلمان اداری چه نکاتی را باید رعایت نمود؟

اگر دیوار اداره به رنگ روشن است خرید مبلمان اداری در رنگ های تیره ترکیب جالبی خواهد بود.

یکی از ایده های جدید در این خصوص استفاده از نیم ست های اداری می باشد. این نیم ست ها ترکیب خاصی از چرم و پلاستیک فشرده هستند که به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند.

اگر شرایط شرکت شما به صورتی است که نیاز به میز کنفرانس دارید می بایست در انتخاب ابعاد آن بسیار دقیق باشید.

میزهای معاونت باید قطعا از جنس چوب انتخاب شوند زیرا سایر رنگ و مدل ها مناسب معاونت نمی باشد.

برای میز های کارمندی باید قفسه های متنوعی در نظر گرفته شود، زیرا وجود شکاف های اداری از مسایل مهم در ادارات محسوب می شود.

صندلی های اداری باید قطعا در وضعیت گردان قرار بگیرد زیرا وجود صندلی های ثابت در ادارات اغلب غیر قابل استفاده می باشد.

کانترهای پذیرش می بایست به صورتی طراحی شود که عملیات اداری کارمند پذیرش از دید مهمانان مخفی باشد. استفاده از جنس شیشه برای این قسمت اغلب مناسب نبوده و می بایست از جنس چوب و یا فلز برای چهارچوب بندی آن استفاده شود.

در انتخاب مبلمان اداری می بایست نهایت دقت صورت پذیرد. قطعا خرید مبلمان اداری در بهترین شرایط برای شما فراهم شده است.


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]