اصول طراحی غرفه سازی نمایشگاهی

يکشنبه 17 تير 1397
17:05
r.soofi

آیا می دانید چرا یک سری از غرفه ها دارای مشتری بیشتری هستند اما غرفه های دیگر اغلب خلوت بوده و بازدیدکننده ندارند؟

به طور کلی برای اینکه بتوان از غرفه سازی نمایشگاهی نتیجه صحیحی گرفت باید یک سری اصول به طور حتم رعایت شود ، به عنوان مثال در ابتدا باید فضای مفید هر غرفه مشخص شود و جانمایی هایی که در آن نیاز است تست شده و افراد بتوانند در طراحی خود اصول صحیحی را رعایت کنند.در واقع غرفه سازی نمایشگاهی یکی از موثر ترین و همین طور مرسوم ترین روش های تبلیغاتی در شرکت ها محسوب می شود.کارایی غرفه های نمایشگاهی از دیگر مسایل بسیار مهم محسوب می شود که باید به آن توجه کرد. می دانیم که اغلب غرفه ها دارای فضای کوچکی هستند و همین طور واضح است که هزینه بر بودن هر سانتیمتر مربع از غرفه ها سبب می شود که غرفه دار به دنبال روشی باشد که بتواند بهره وری بسیار بالایی از تمامی مساحت غرفه خود داشته باشید به این ترتیب اقداماتی که در غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد باید در جهت کاهش هزینه غرفه سازی باشد به طوری که کیفیت و همین طور اصالت آن حفظ شود.

بارها و بارها در خصوص قیمت غرفه سازی نمایشگاهی سوال شده است بهتر است بدانیم که قیمت ها در این زمینه در وضعیت رقابتی بسیار شدید قرار دارد اما با در نظر گرفتن یک سری اصول می توان این طور به یک توازن نسبی در این زمینه دست یافت.

می خواهیم در این بخش یک سری عواملی که در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از کف سازی های مرسوم مانند پارکت ها و همین طور متریال های خاص مانند ام دی اف و یا چمن های مصنوعی یکی از عوامل موثر در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی هستند.

نورپردازی های کارآمد و کافی و استفاده از نورهای مستقیم و یا غیر مستقیم هر یک دارای قیمت های جداگانه ای هستند. گاه دیده می شود که غرفه داران علاقه مند به گل آرایی در داخل غرفه ها هستند و به وجود فضای سبز اهمیت می دهد. تمامی موارد گفته شده در قیمت طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد.


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اجرای دکوراسیون در طرح های مختلف

يکشنبه 17 تير 1397
17:05
r.soofi

دکوراسیون نمایشگاهی خوب به شرایط جذاب غرفه کمک می کند و متناسب با شرایط محصولات گوناگون طراحی می شود.

دکوراسیون نمایشگاهی از جمله موارد مهم در جلب توجه بازدیدکنندگان به محصولات شرکت می باشد. انتخاب وسایل متناسب با فضا مهمترین قسمت طراحی دکوراسیون غرفه است. طراح کار بلد در امر طراحی غرفه به شما کمک می کند.قرار دادن مبل یا صندلی های راحتی در غرفه می تواند برای استراحت و گفتگوهای تجاری مناسب باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی نمایشگاه باید به اندازه کافی قوی باشد تا توان کنترل دمای محیط بزرگ را داشته باشد. وجود حوض کوچک به همراه آب نما به زیبایی نمایشگاه کمک زیادی می کند.دکوراسیون نمایشگاهی به شیوه ها و سبک های مختلفی انجام می شود. در واقع سبک های دکوراسیون نمایشگاهی مواردی عمومی هستند که با توجه به سلیقه شما باعث تغییراتی در جزییات می شود.ترکیب رنگ های روشن و تیره یکی از انتخاب های متداول بین مردم می باشد. البته باید دقت کرد تا هر یک از ترکیب رنگ ها دارای ویژگی هایی است که باید متناسب با دکور و شرایط محیطی باشد. نورپردازی در نمایشگاه های تجاری از جمله مهم ترین موارد در دکوراسیون نمایشگاهی می باشد. طراحی نورپردازی به دو روش نورپردازی محصولات و نورپردازی دکوراسیون انجام می شود.

انتخاب یک طراحی مناسب برای دکوراسیون نمایشگاهی و تناسب آن با برند مورد فروش در غرفه، اهمیت ویژه ای دارد. جلب توجه و ایجاد جاذبه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه، بیش از هر موضوعی در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت دارد. غرفه ها باید متناسب با شرایط برند و شرکت مورد نظر طراحی شوند.


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی و اجرای دکوراسیون داخلی

يکشنبه 17 تير 1397
17:04
r.soofi

طراحی و دکوراسیون داخلی برای هر محیطی لازم و ضروری است و سبب ایجاد زیبایی، نظم و فضایی مطلوب برای کسب و کار شما خواهد شد.شرکت در همایش و نمایشگاه به منظور ارائه و معرفی خدمات برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. سالانه نمایشگاه های مختلفی در حوزه های متنوع برگزار می شود و شرکت ها، کارخانه ها و به طور کلی کسب و کار ها خدمات خود را در غرفه های نمایشگاه ارائه می دهند.فضای ظاهری یک غرفه سبب جلب توجه و نظر بینندگان و افراد حاضر در نمایشگاه خواهد شد و حتی رونق در کسب و کار شما را به دنبال خواهد داشت. پس از اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی غافل نباشید. شما می توانید طراحی و دکوراسیونی دقیق، مناسب و جذاب غرفه نمایشگاهی خود را به متخصصان این حوزه بسپارید.اگر به دنبال جذب بازدیدکنندگان به سمت غرفه ی نمایشگاه خود هستید، لازم است که اصول طراحی صحیح و تناسب را در فضای غرفه ی خود رعایت کنید.اگر در کسب و کار شما امکان قرارداد با بازدیدکنندگان وجود دارد، فضای مناسب و شیکی را جهت نشیمن و جلسات عقد قرار داد ایجاد کنید.

عوامل بسیاری در طراحی و دکوراسیون یک غرفه ی نمایشگاهی دخیل است. رعایت این اصول می تواند فضای ایده آلی را در نمایشگاه برای شما ایجاد کند و سبب جذب نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد شد. نور کافی، قفسه بندی مناسب، فضای کافی، چیدمان متناسب و... از دیگر عناصر ضروری در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی است.


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین برند غرفه سازی نمایشگاهی

يکشنبه 17 تير 1397
17:04
r.soofi

غرفه سازی نمایشگاهی با امکانات و طراحی خاص خود دارای قیمت های متفاوتی می باشد. امروزه بیشتر شرکت ها برای تبلیغات محصولات خود دست به غرفه سازی نمایشگاهی زده اند و از این طریق می توانند محصولات و کالاهای خود را تبلیغ کنند.در ساخت غرفه نمایشگاهی باید دقت کامل را به کار ببرید، مثلا در غرفه خود طرحی چشم نواز و خوشایندی را ایجاد کنید و پس زمینه خوبی به کار ببرید. شما می توانید با استفاده از دیوارهای لوله و درپوش و پارتیشن های حلقه و قلاب و از دیگر پس زمینه های ارزان در غرفه خود استفاده کنید که هم در جذب بازدیدکنندگان تأثیر بسیاری دارد و هم قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می توانید با خرج هزینه کمی پس زمینه غرفه خود را دیدنی و جالب کنید.در غرفه سازی نمایشگاهی باید یک سری نکات را رعایت کنیم. از این نکات می توان به مطابقت از لحاظ تناسب با فضا و حال و هوای نمایشگاه، گیرایی هرچه بیشتر از نظر مخاطبان، کیفیت مناسب تجهیزات و متریال استفاده شده در غرفه و استفاده از فضای محدود غرفه از لحاظ چیدمان و تقسیم بندی مناسب فضا اشاره کرد.در ساخت غرفه باید از غرفه سازی نمایشگاهی ماهر و متخصص کمک بگیرید. چرا که افراد با تخصص و ماهر در این زمینه هم می تواند در طراحی غرفه هزینه های کمتری را برای شما به وجود آورد و هم می تواند بسته به فضای محدود شما یک غرفه بسیار زیبا و دلنشینی را بسازد.

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی بسته به برنامه ریزی صحیح و میزان بودجه، متفاوت است. در برخی نمایشگاه ها می توان با فضای محدود و در عین حال کارآمد، غرفه هایی با قیمت بسیار مناسب را طراحی کرد.برای طراحی و ساخت غرفه ارزان باید به طور دقیق برنامه ریزی کنید و با توجه به بودجه خود تمامی موارد ضروری در غرفه سازی را در نظر بگیرید تا با کمترین هزینه، غرفه سازی نمایشگاهی به بهترین شکل برای شما انجام شود.


[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی در رونق کسب و کار

يکشنبه 17 تير 1397
17:03
r.soofi

غرفه نمایشگاه شما می تواند نشان دهنده ویترین و عرصه تجارت شما باشد. به دلیل اهمیت بالایی که غرفه نمایشگاهی در کسب و کار و تجارت افراد و یا شرکت ها دارد، نیازمند طراحی فنی، خلاقانه و زیبا دارد. به همین علت با توجه به تاثیر زیادی که یک غرفه نمایشگاهی می تواند داشته باشد، نیازمند حضوری قدرتمند در عرصه نمایشگاه هستید. با انتخاب تیم غرفه ساز فعال،متعهد و خلاق حضور قدرتمند خود در عرصه غرفه سازی نمایشگاهی را رقم بزنید.رشته غرفه سازی نمایشگاهی رشته ای از دکوراسیون داخلی است و دارای شاخه های متعددی از جمله پارتیشن، انواع سازه، چوب و اسپیس می باشد.غرفه خطی یا غرفه یک بر به غرفه ای گفته می شود که از سه طرف با غرفه های مجاورش دارای دیوار مشترک می باشد.غرفه های خطی که عرض بیشتری دارند از مقبولیت بیشتری هم برخوردار هستند.غرفه نبشی به غرفه ای گفته می شود که از دو طرف با غرفه های دیگر همجوار و از دو طرف دیگر به سمت راهرو می باشند. قیمت غرفه سازی هر نمایشگاه با توجه به طراحی غرفه نمایشگاهی، نوع ساخت غرفه، تزئینات غرفه، مواد مورد استفاده در طراحی غرفه و خدمات بستگی دارد.موفق ترین غرفه در زمینه تبلیغات غرفه جزیره ای می باشد. این غرفه از هر چهار طرف به راهرو راه دارد و از تمام اطراف قابل دید می باشد. غرفه جزیره ای در زمینه تبلیغات ماشین آلات و صنایع بسیار موفق تر عمل کرده است.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نکاتی کلیدی در ساخت غرفه نمایشگاهی

يکشنبه 17 تير 1397
17:02
r.soofi

امروزه مدیران دور اندیش و در پی گسترش فعالیت شرکت خود با شرکت در نمایشگاه های سالانه به این مهم پرداخته و با قرار گیری در فضای نمایشگاهی به کسب و کار خود رونق می بخشند.

تمام مراحل غرفه سازی نمایشگاهی با کادر مجرب مشاوران انجام می پذیرد و این اطمینان را برای شرکت ها ایجاد می کند که هیچ گونه نگرانی در خصوص برگزاری نمایشگاه نخواهند داشت.

غرفه سازی نمایشگاهی یکی از بخش های اصلی هر نمایشگاه محسوب می شود. امروزه با برگزاری نمایشگاه های مختلف در سراسر کشور، اولین چیزی که نظر بیننده را برای ارائه محصول در نمایشگاه جلب می کند، غرفه نمایشگاهی هر شرکت می باشد.

مشاوران زبده با در نظر گرفتن نوع محصول خدمت متناسبی را برای معرفی محصول شما فراهم می کنند و فضای مفرحی را برای حضور در نمایشگاه برای شما فراهم می آورند. غرفه سازی نمایشگاهی از خدمات جدیدی است که می بایست برای ارتقاء کیفیت برگزاری نمایشگاه به روز باشد تا هم بازدیدکنندگان و هم غرفه داران با قرار گرفتن در فضای نمایشگاهی خسته و آزرده خاطر نگردند.

ساخت غرفه سازی نمایشگاهی با پیچیدگی هایی همراه است که مشاوران خبره در این زمینه راهکار را به خوبی بلد هستند و از تمام تجربه و ایده خود برای محقق شدن این امر بهره می گیرند.

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی از اهم موارد در ساخت غرفه است. استفاده از المان های زیبایی شناسی، رنگ بندی متنوع و متریال با کیفیت از ویژگی طراحی یک غرفه خوب است. هرچند تعداد روزهای نمایشگاه کوتاه است اما مدت زمانی که در این فضا سپری می شود زیاد بوده و حضور در نمایشگاه نباید برای بینندگان و غرفه داران خسته کننده شود.

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به میزان فضای غرفه و طراحی داخلی آن متفاوت است، اما برای حصول نتیجه بهتر قیمت مناسبی ارائه شده است تا همه شرکت ها اعم از شرکت های به نام و شرکت هایی که در پی گسترش فعالیت خود هستند بتوانند از این خدمات منحصر به فرد استفاده کنند.


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ازدکوراسیون داخلی در نمایشگاه ها غافل نشوید

يکشنبه 17 تير 1397
17:02
r.soofi

اولین و شاید مهم ترین اصل برای داشتن یک دکوراسیون نمایشگاهی امنیت است! بله درست حدس زدید هرگز نباید زیبایی را آنقدر افراطی به کار برد که امنیت غرفه شما زیر سوال برود.

از دیگر ویژگی های دکوراسیون نمایشگاهی زیبا نورپردازی های استاندارد است به طوری که مشتریان بتوانند به تمامی بخش های غرفه ها دسترسی مستقیمی داشته باشند. در دکوراسیون نمایشگاهی باید فکر اساسی در خصوص ویترین های داخلی شود، در نظر داشته باشید که ویترین های استفاده شده برایغرفه های نمایشگاهی به نسبت مغازه ها متفاوت است به این ترتیب که هر بخش باید به صورت سیار سوار شود و قابل انتقال باشد. اگر غرفه ای که برای خود انتخاب کرده اید دارای بخش بیرونی مناسبی است بهتر است که به فکر ویترین های بیرونی باشید.

از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی غافل نشوید. نورپردازی های استفاده شده برای بخش داخلی دکوراسیون نمایشگاهی باید آنقدر زیبا و خلاقانه باشد که مشتری را جذب خود کند.

از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی غافل نشوید. نورپردازی های استفاده شده برای بخش داخلی دکوراسیون نمایشگاهی باید آنقدر زیبا و خلاقانه باشد که مشتری را جذب خود کند

در ابتدای امر برای دکوراسیون نمایشگاهی باید فضای نمایش کالاها به طور دقیق مشخص شود، بخشی برای مذاکره نیز انتخاب شود، بخش اطلاع رسانی نیز باید ساده اما بسیار زیبا طراحی شود، و همینطور فضای نمایشی تصویری بسیار قابل قبولی نیز در نمایشگاه وجود داشته باشد.

به فضای نمایش در دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت بیشتری دهید، در این بخش باید عنصر رنگ به طور دقیق رعایت شود و همینطور باید در نظر داشته باشید که وجود متریال های تزیینی در این بخش سبب تقویت عنصر ارتباط بین مشتری و غرفه دار می شود. برای دکوراسیون داخلی نمایشگاهی در بخش پشتیبانی عموما دو ناحیه مدنظر است، ناحیه قابل رویت و همینطور ناحیه غیر قابل رویت. در منطقه قابل رویت اهمیت دکوراسیون داخلی نمایشگاهی بسیار بیشتر است و شاید در بحث غیر قابل رویت آنطور که به نظر می رسد دکوراسیون داخلی نمایشگاهی اهمیت نداشته باشد.


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

همه چیز در مورد غرفه سازی نمایشگاهی

يکشنبه 17 تير 1397
17:01
r.soofi

با توجه به این که هر سال تعداد بیشماری نمایشگاه داخلی و خارجی در زمینه‌های گوناگون برگزار می‌شود و افراد حقیقی و حقوقی بسیاری در این نمایشگاه‌ها شرکت دارند و سود و فروش بسیاری از این نمایشگاه‌ها عاید شرکت‌ها خواهد شد. برای جذب مشتریان در نمایشگاه شما باید به غرفه سازی اهمیت بسیاری بدهید. غرفه سازی همانند لوگو و برند باید نشان دهنده ویژگی‌های شرکت شما، محصولات شرکت و متریال مورد استفاده در محصولات است؛ هر غرفه با توجه به خواست شما کارفرمای عزیز از مواد خاصی طراحی می‌شود و رنگ بندی و طراحی داخلی آن متناسب با سلیقه شما خواهد بود؛ در غرفه سازی نمایشگاهی مجموعه بی شماری از نکات هستند که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید مشتری‌ها را جذب کنید برای مثال اگر شما یک شرکت ارائه دهنده محصولات خوراکی باشید ما می‌توانیم با استفاده از نور پردازی و رنگ‌های تند مثل قرمز اشتهای مشتری و چشم‌های او را تحریک کنیم و به سمت غرفه شما بکشانیم. شرکت شما با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهد در نمایشگاه به امکانات به خصوصی در غرفه سازی نمایشگاهی احتیاج دارد. ممکن است شما به میز کنفرانس اتاق گفت و گو مکانی برای مسابقه یا نمایش فیلم احتیاج داشته باشید تا بتوانید به بهترین صورت کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید و مشتریان را جذب کنید. ممکن است شما به یک میز مذاکره برای نشستن و گفت و گو کردن با خریداران احتیاج داشته باشید و یا به ویترینی برای نشان دادن و امتحان کردن کالاها توسط مشتریان. در کل شما با توجه به خدمات و محصولاتی که به شرکت ما سفارش می‌دهید هزینه‌های متفاوتی را باید پرداخت کنید.

در آخرین جلسه همکاران خبره‌ی ما طرح سه بعدی غرفه نمایشگاهی را به شما نشان می‌دهند و در روزی که درهای نمایشگاه باز شود وسایل را به داخل غرفه می برند و قسمت‌های مختلف را اسمبل کرده و تزیینات را انجام می‌دهند.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

يکشنبه 17 تير 1397
17:01
r.soofi

اگر شما به دنبال یک راه مقرون به صرفه برای تجهیزغرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه های محتلف هستید.باید به دنبال مناسبترین روش با توجه به بودجه مدنظر و نیاز خود باشید. ساختن یک غرفه سفارشی نمایشگاهی یا حتی یک غرفه مدولار می تواند هزینه ی هنگفتی برای مجموعه شما داشته باشد، اگر انتظار هم چنین هزینه هایی را نداشته باشید می توانید درعوض، با استفاده از یکی از خدمات شرکت های غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد سلیقه خود روی آورید.

هنگامی که شما تصمیم می گیرید که تجهیزات نمایشگاهی خود را اجاره کنید، حتی اگر برای اولین باری هست که در یکی از نمایشگاه ها شرکت می کنید دانستن این موضوع که شما می توانید تجهیزات مد نظر را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید و اینکه تا چه میزان با این روش می توانید در بودجه اختصاص داده شده، صرفه جویی کنید، بسیار مهم و حائز اهمیت است، البته استفاده از تجربه های شرکت های ارائه دهنده تجهیزات نمایشگاهی نیز باید مد نظر قرار گیرد، شرکت های غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی با استفاده از تجارب و مشاوران متخصص خود می توانند با توجه به ابعاد غرفه، زمینه فعالیت سازمان شما و زمینه نمایشگاهی که در آن شرکت کرده اید، بهترین و مناسبترین تجهیزات را جهت تجهیز غرفه ارائه نمایند حتی ممکن است در بعضی از نمایشگاه ها تجهیزاتی توسط مشاوران شرکت های غرفه سازی به شما پیشنهاد گردد که شما به کلی از ضرورت آنها در هنگام برگزاری نمایشگاه غافل بوده اید.تجهیزات وسیعی برای گزینش مشتریان که مایل به اجاره تجهیزات نمایشگاهی نمایشگاه خود هستند، فراهم شده است. شما می توانید به طور کامل تمامی تجهیزات غرفه نمایشگاهی خود را اجاره نمایید و یا اینکه یک نمایشگاه مدولار ایستاده با مبلمان سفارشی انتخاب نمایید. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام جنبه از غرفه شما اجاره شود و یا اینکه کدام قسمت سفارشی سازی شده باشد. شما همچنین می توانید از پیشنهاد ها و نظرات مشاوران شرکت های طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی در راستای برآورده کردن نیازهای خود برای انتخاب بهترین و به صرفه ترین پیشنهاد بهره گیرید.

همواره استانداردهایی برای ارائه، نگهداری و حمل و نقل تجهیزات نمایشگاهی وجود دارد که این استانداردها به طور منظم بازرسی می شود تا اطمینان حاصل شود که بسته بندی و حمل آن برای رویدادهای فوری درآخرین دقیقه انجام نشود و در صورت لزوم، در اسرع وقت تجهیزات مورد نیاز مشتری در محل مورد نظر مستقر گردد. البته بیشتر شرکت های ارائه دهنده این خدمات دارای انبارهایی در محل های اصلی برگزاری نمایشگاه ها هستند که حمل و نقل تجهیزات در زمان کوتاهتری صورت پذیرد و هزینه کمتری داشته باشد. توجه به این نکته که شما درکدام یک از نمایشگاه ها شرکت کرده اید و برای رویارویی با سایر رقبای خود و هم چنین بازدید کنندگان نمایشگاه به دنبال چه برنامه ای هستید، بسیار مهم و حائز اهمتی است. برای مثال اگر در یکی از نمایشگاه های مرتبط با کامپیوتر و الکترونیک شرکت کرده اید استفاده از تجهیزات صوتی و تصویری مدرن باعث افزایش نگاه کلی و جذابیت غرفه شما می شود. به جای خرید صفحه نمایش پلاسما، لپ تاپ و نمایشگرها ، اجاره تجهیزات صوتی و تصویری مدرن در سایزهای بزرگ و تعداد بیشتر می تواند اثربخشی فوق العاده در حضور شما داشته باشد و یا اگر در صنعت فرش و یا صنایع غذایی وارد نمایشگاه شده اید توصیه می شود غرفه هایی با ابعاد بزرگ و هم چنین نورافکن های بسیار بزرگ و قوی برای نمایش بهتر محصولات شما مورد استفاده قرار گیرد.انواع مختلفی از مبلمان جهت تکمیل غرفه نمایشگاهی شامل مبلمان جلسه، میز پذیرایی، صندلی، صندلیهای جک دار، میز، استند و کانترهای نمایشگاهی و غیره همگی به صورت بلندمدت و کوتاه مدت قابل ارائه می باشند. اقلام دیگر برای اجاره شامل لوازم جانبی مانند نور افکن، واحد کمد، استند بروشورو کاتولوگ، گلدان گل،آب سردکن و... همه تجهیزات نمایشگاهی هستند که با تایید کارشناسی می توانند در اختیار شرکت کنندگان قرارگیرند.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اسپیس فریم نمایشگاهی

يکشنبه 17 تير 1397
16:59
r.soofi

یک اسپیس فریم به یک ساختار فضایی اشاره دارد که اعضای آن به یکدیگر متصل می شوند به طوری که آنها علاوه بر نیروهای محوری، لحظه و برش را نیز منتقل می کنند. در مقایسه، فضاهای پین اتصال می یابند و در نتیجه اعضای آن در حال تنش یا فشرده سازی هستند و لحظه یا برش را انتقال نمی دهند.اسپیس فریم ها یا از واحدهای مدولار پیش ساخته (سیستم مدولار) یا قسمت های مجزا با استفاده از انواع مختلف اتصال دهنده ها یا گره ها (سیستم گره ای) جمع می شوند. این سیستم ها معمولا اختصاصی هستند.همچنین امکان ساخت اسپیس فریم ها توسط جوش به یکدیگر وجود دارد. این یک کارجایگزین پرهزینه تر است. هنگام جوشکاری میدان، مفاصل در نظر گرفته شده و به طور محکم اتصال می یابند.طبیعت نمونه های زیادی از تنظیمات بسته بندی فضایی تکراری مورد استفاده در اسپیس فریم ها دارد: منشا شش ضلعی لانه زنبوری؛ ارگانیسم های گیاهی سلولی، سازمان تکراری از کریستال ها و برف ها و غیره. مثلث ساده ترین هندسه پایدار است، به این معنی که شکل آن در هواپیما تغییر نمی کند، زیرا سه عضو متصل وجود دارد. این مورد برای چند ضلعی مثل مربع، مستطیل، شش گوش نیست. اعضایی که با استفاده از اسپیس فریم ها ایجاد می کنند مثلثاتی است که ساختار را تثبیت می کند.

اسپیس فریم ها به طور کلی شامل شبکه های دو و چند لایه در فرم های صاف یا آزاد می باشند. اسپیس فریم ها به طور معمول به عنوان سیستم های سقف استفاده می شوند، اما آنها همچنین می توانند برای حمایت از کف استفاده شوند. ورودی ها، عرصه ها، غرفه های نمایشگاه ها، مناظر، مراکز کنوانسیون ها، مساجد، پایانه ها، ایستگاه های بزرگ، امکانات ورزشی، پوشش مخزن، کلیساها، پوشش های استخر، مراکز خرید، سالن های استادیوم، پنجره های شیب دار، انبارهای بزرگ، برج ها، ایستگاه های فضایی و سیستم عامل های شناور نیز می توانند از اسپیس فریم ها ساخته شوند.از مرسوم ترین موارد استفاده از اسپیس فریم ها، استفاده آنها در غرفه های نمایشگاهی است. سیستم اسپیس فریم ها در فضای باز و فضاهای بسته ی نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم ارزان هستند و نصب آنها آسان می باشد. به طور کلی سیستم شامل لوله های فلزی است که در نقاط خاص، طبق نقشه از قبل طراحی شده به یکدیگر متصل می شوند و با نصب یک چادر محافظ می توان ازآن به عنوان غرفه در برابر باد، باران و نور خورشید محافظت کرد. این سیستم را میتوان در فرم های منحنی و خطی طراحی و اجرا کرد. البته شاید این سوال شاید برای همگان پیش بیاید که تفاوت اسپیس فریم با داربست چیست؟ اسپیس فریم شبیه به داربست است؛ با این تفاوت که بسیار شکیل تر بوده و تنوع شکل پذیری بالای اسپیس فرم،از لحاظ منحنی و قابلیت قوس پذیری این سازه را غیرقابل مقایسه با داربست می نماید ،از مهمترین فاکتورهایی که باید در کنار تولید مناسب و با کیفیت از اسپیس فرم در نظر گرفت، طراحی مناسب و مقرون به صرفه جهت کاربری های گوناگون آن است. طرح ایده آل اسپیس فرم، طرحی خواهد بود که متناسب با کاربرد ویژه و مخصوص به خودش طراحی شده باشد،
قادر به تامین نیاز بصری بیننده باشد و پس از نصب و استقرار استحکام کافی را داشته باشد و در مهمترین قسمت حالتی بهینه جهت تولید در نظر گرفته شود تا بتواند از تحمیل هزینه های مازاد جلوگیری کند.با توجه به وزن پایین و استحکام بالا و قابلیت نصب سریع اسپیس فریم و سهولت در جابجایی سازه همواره استفاده از اسپیس فریم ها به عنوان اولین و مناسبترین پیشنهادات مجریان نمایشگاه ها خواهد بود. اسپیس فریم ها نیز در صنعت غرفه سازی و نمایشگاهی ایران همزمان با رشد صنعت تبلیغات و خدمات نمایشگاهی به یکی از ملزومات اجرای سازه های نمایشگاهی تبدیل شده است. در صنعت نمایشگاهی از اسپیس فریم ها در ساخت غرفه، سوله، سالن، قاب بنر، طاق نصرت و خدمات تشریفاتی استفاده می شود.حال آنکه اگر شما برای ساخت غرفه نمایشگاهی خود،تصمیم به استفاده از اسپیس فریم ها گرفته اید. پس از انتخاب غرفه های از پیش ساخته شده، می توانید با بهره گرفتن از خدمات و مشاوره شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی از این سازه بهره گیرید. شما می توانید با یک طرح سفارشی،سفارش خود را برای ساخت اسپیس فریم سفارشی به یکی از شرکت ها و مجریان واگذار نمایید و یا اینکه از اسپیس فریم های آماده و از پیش ساخته شده بهره گیرید و در مدت زمان نمایشگاه به اجاره اسپیس فریم های نمایشگاهی روی آورید. با استفاده از استندهای چاپی با نام و لوگو سازمان خود شما می توانید اسپیس فریم های اجاره شده را در مدت زمان استفاده شخصی سازی کنید.انتخاب اجاره کردن اسپیس فریم برای ساخت غرفه نمایشگاهی ،با توجه به گران بودن قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی توسط چوب و نئوپان ،انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای خواهد بود. قیمت ارزان اسپیس فریم اجاره ای نسبت به دیگر سازههای نمایشگاهی اجاره ای از ویژگیهای بارز اسپیس فریم نمایشگاهی اجاره ای میباشد. سازه اسپیس فریم اجاره ای در اسرع زمان در محل مورد نظر قابل اجرا است.و می توانید در کمترین زمان و کمترین هزینه غرفه نمایشگاهی شما را البته با انتخاب های هوشمندانه شما از میان انواع اسپیس فریم های اجاره ای متمایز کند.


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]