تشریفات عروسی ملل

شنبه 23 دی 1396
15:56
r.soofi

تشریفات عروسی
روز عروسی روزیست فراموش نشدنی متعلق به شما، روزی که کنار هم عهد میبندید، روزی که همه افرادی را که دوستشان داریدکنار هم جمع میکنید. تشریفات مجالس عروسی ملل با سالها تجربه مجری و طراح افکار شما عزیزان برای هر چه با شکوه تر و مجلل شدن این روز میباشد.

گروه تشریفاتی ملل با داشتن دید حرفه ای و به روز و به کار گیری نیروهای مجرب در زمینه ارائه خدمات مجالس آمادگی دارد تا از ابتدای راه تا پایان مراسم ازدواج با ارائه مشاوره ای صحیح و حرفه ای در کنار شما عزیزان باشد.
نمونه های متعدد از خدمات مجالس انجام شده به صورت فیلم و عکس موجود می باشد . با حضور در محل مؤسسه تشریفات ملل می توانید نمونه هایی از خدمات انجام شده را مشاهده نمائید.
تشریفات مجالس ملل طراح و مبتکر اجرای جدیدترین و شیک ترین مراسم عروسی همراه با آتش بازی، گل آرایی، موزیک زنده و ... پنجره ای از تجسم یک رویا را در مهمترین شب به یاد ماندنی زندگیتان به روی شما می گشاید.



[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خدمات تشریفات عروسی ملل

شنبه 23 دی 1396
15:56
r.soofi

خدمات تشریفات مجالس ملل
گروه تشریفاتی ملل با داشتن دید حرفه ای و به روز و به کار گیری نیروهای مجرب در زمینه ارائه خدمات مجالس آمادگی دارد تا از ابتدای راه تا پایان مراسم ازدواج با ارائه مشاوره ای صحیح و حرفه ای در کنار شما عزیزان باشد. نمونه های متعدد از خدمات مجالس انجام شده به صورت فیلم و عکس موجود می باشد . با حضور در محل مؤسسه تشریفاتی خدمات مجالس ملل می توانید نمونه هایی از خدمات انجام شده را مشاهده نمائید. تشریفات ملل طراح و مبتکر اجرای جدیدترین و شیک ترین مراسم عروسی همراه با آتش بازی، گل آرایی، موزیک زنده و ... پنجره ای از تجسم یک رویا را در مهمترین شب به یاد ماندنی زندگیتان به روی شما می گشاید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری تشریفات عروسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.melalceremony.com



[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تشریفات عروسی

شنبه 23 دی 1396
15:54
r.soofi

تشریفات عروسی
روز عروسی روزیست فراموش نشدنی متعلق به شما، روزی که کنار هم عهد میبندید، روزی که همه افرادی را که دوستشان داریدکنار هم جمع میکنید. خدمات مجالس ملل ملل با سالها تجربه مجری و طراح افکار شما عزیزان برای هر چه با شکوه تر و مجلل شدن عروسی درکنارشماست

خدمات مجالس
خدمات مجالس
ملل مجری و برگزار کننده مجالس و مراسم عروسی، عقد، نامزدی، تولد، سالگرد ازدواج، همایش و سمینار، جشن فارغ التحصیلی و ... دارای آشپزخانه اختصاصی، باغ اختصاصی و بیش از 70 مورد باغ و سالن و ویلا در غرب، شرق و شمال تهران می باشد.



[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گروه تشریفاتی ملل

شنبه 23 دی 1396
15:53
r.soofi

تشریفات بین المللی ملل مفتخراست که با سابقه ای درخشان و استفاده ازمتد علمی و تجربی در زمینه های برگزاری مجالس عروسی، نامزدی، مجالس خصوصی (تولد، سالگرد ازدواج، مهمانی ومهمانی های خاص) افتتاحیه رستوران ها، برندها، فروشگاه ها و برگزاری سمینارها با استفاده از کادری مجرب و متعهد با برنامه ریزیی دقیق وبا کیفیتی عالی درخدمت تمامی هموطنان عزیز می باشد.
خدمات مجالس ملل تنها موسسه ای می باشد که با دارا بودن ازکادری مجرب درزمینه مهندسی مراسم (تخصیص منابع، مدیریت زمان، مدیریت هزینه، طراحی ازپیش تعیین شده و.....) توانایی اجرای دقیق مراسم را طبق خواسته صاحبان مراسم دارا می باشد و این توانایی ما باعث ایجاد احساس آرامش می شود.
با پیاده سازی کلیه موارد فوق شبی فراموش نشدنی همراه با آرامشی کامل برای شما به یادگار خواهد گذاشت.
ما دراین موسسه برآنیم که با استفاده ازبهترین خدمات وگلچینی از لوکس ترین فعالیت های تشریفاتی باشکوه ترین شب زندگیتان را برای شما رقم بزنیم.
مراسم عروسی ضیافتی است فراموش نشدنی برای شما وخانواده و دوستان محترمتان که خاطرات شیرینی را برای شما به جای می گذارد. روزعروسی شما روزیست میمون که شما تمام عزیزانی راکه از صمیم قلب دوستشان دارید گردهم می آورید که عهد و پیمانی آسمانی را رقم بزنید و ما برآنیم که در این ضیافت در کنار شما باشیم و رویایی ترین شب زندگیتان را رقم بزنیم.
ما دراین موسسه برآنیم که براساس بودجه، افکار، ایده ها، باورها و رویاهای شما بهترین شب زندگیتان را به ارمغان بیاوریم.
ما و همکارانمان قادریم با مشاوره ای صحیح و دقیق و به دور از هر گونه وعده های خارج از واقعیت لحظات پرتنش قبل از برگزاری مراسمتان را با آرامش سپری و شما را ازهرگونه استرس به دورسازیم.
تشریفات مراسم ملل با توجه به قدرت اجرایی خود قادر است شما عزیزان را قبل از بسته شدن قرارداد نمونه ای زنده از اجراهای خود را با تناسب بودجه و سلیقه شما به شما ارائه دهد تا دلیلی بر توانایی اجرایی کارما باشد.
امید است که بتوانیم اجرایی درخور و شان شما مهمانان عزیزمان داشته باشیم.
در تشریفات عروسی ملل ملاک بستن قراردادنیست بلکه اجرایی با کیفیت وجزئیات دقیق آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری مجالس عروسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.melalceremony.com


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خدمات عروسی

شنبه 23 دی 1396
15:52
r.soofi

خدمات عروسی که در تشریفات مجالس ملل ارائه می گردد شامل بخشهای متنوعی است. استفاده از برخی از این خدمات مجالس امری اجتناب ناپذیر است. اما برخی از این تشریفات عروسی شامل بخشهای غیر ضروری و یا تجملاتی است که انتخاب و استفاده از آنها می تواند کاملا سلیقه ای باشد و عدم استفاده از آنها آسیب زیادی به مراسم نمی زند. برخی از خدمات ارائه شده توسط تشریفات ملل عبارتند از:

طبخ غذا با بهترین مواد درجه یک در آشپزخانه اختصاصی

استفاده از تجهیزات و امکانات لوکس و مدرن و به روز در مراسم ها

در اختیار داشتن باغ اختصاصی

همکاری گسترده با مجلل ترین باغ ها و سالن ها و ویلاها

به کار گیری مجرب ترین کادر پذیرایی در زمینه خدمات مجالس

خدمات فیلمبرداری حرفه ای

خدمات عکاسی در آتلیه های اختصاصی و باغ

خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه

همکاری با برترین گروه های موزیک

حریرآرایی و استفاده از سازه های دکوراتیو

خدمات گل آرایی مجالس

خدمات گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس

خدمات شمع آرایی ، آتش بازی، سفره های عقد و خنچه های مدرن و سنتی

انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز

بازارچه

سفره خانه سنتی

موسیقی سنتی

و ...



[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

باغ و سالن عروسی

شنبه 23 دی 1396
15:51
r.soofi

تشریفات ملل ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از 70 مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم میکند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب داشته باشید.


گروه تشریفاتی مللبا داشتن دید حرفه ای و به روز و به کار گیری نیروهای مجرب در زمینه ارائه خدمات مجالس آمادگی دارد تا از ابتدای راه تا پایان مراسم ازدواج با ارائه مشاوره ای صحیح و حرفه ای در کنار شما عزیزان باشد. نمونه های متعدد از خدمات مجالس انجام شده به صورت فیلم و عکس موجود می باشد . با حضور در محل مؤسسه تشریفات عروسی ملل می توانید نمونه هایی از خدمات انجام شده توسط خدمات مجالس ملل را مشاهده نمائید. تشریفات ملل طراح و مبتکر اجرای جدیدترین و شیک ترین مراسم عروسی همراه با آتش بازی، گل آرایی، موزیک زنده و ... پنجره ای از تجسم یک رویا را در مهمترین شب به یاد ماندنی زندگیتان به روی شما می گشاید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تشریفات عروسی و برگزاری مجالس عروسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.melalceremony.com


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

موقعیت و دسترسی شهری باغ عروسی

شنبه 23 دی 1396
15:50
r.soofi

باغ محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تشریفات عروسی ، خدمات عروسی و برگزاری مراسم عروسی به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.melalceremony.com

[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چیدمان عروسی

شنبه 23 دی 1396
15:48
r.soofi

هنگام برگزاری عروسی، نکات مهمی را باید جهت برگزاری هر چه بهتر و زیباتر این مراسم در نظر گرفت و رعایت کرد. البته بسته به اینکه این مراسم و خدمات در باغ عروسی صورت می گیرد و یا در مکان های سر بسته (مثل تالار عروسی و یا خانه) و همچنین بسته به ارائه دهندگان تشریفات عروسی و شرایط و امکانات آنها جهت برگزاری هر چه بهتر تشریفات عروسی، شاید قدری شرایط این گونه خدمات مجالس و نحوه برگزاری متفاوت باشد.

اما در کل برای ارائه هر چه بهتر تشریفات مجالس، بخصوص مراسم عروسی یکی از فاکتورهای مهم چیدمان وسایل، دکور، میز و صندلی و ظروف، شمع آرایی، سفره عقد، جایگاه عروس و داماد و غیره می باشد:

جایگاه عروس و داماد: در تشریفات مجالس ملل شما می توانید از بین جایگاه های متعدد موجود هر جایگاهی را که مناسب خود می دانید انتخاب نمایید.


ورودی مراسم عروسی: ورودی مراسم شما یکی از مهم ترین بخش هایی است که مورد توجه مدعوین قرار می گیرد. در ابتدای ورود میهمانان، ورودی مراسم شما می تواند گویای سطح اجرای خدمات مراسمتان باشد و عزیزان شما را به سمت یک قضاوت درست یا نادرست سوق دهد پس شما می توانید با یک انتخاب مناسب میهمانانتان را به سمت قضاوتی صحیح رهنمون سازید.

سفره عقد: پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است. شایان ذکر است در تشریفات ملل سفره عقد به عنوان هدیه در تمامی منوها آورده شده است.

میز و صندلی و ظروف: شما می توانید حتی نوع میز، صندلی و ظروف مورد نظرتان را براحتی انتخاب کنید.

گل آرایی عروسی: همواره گل آرایی یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادن به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است. از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات بهمن در زمینه برگزاری مجالس عروسی می باشد لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی تقدیم حضورتان می گردد.

شمع آرایی عروسی: یکی از نکاتی که باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر فضای برگزاری عروسی می شود استفاده از شمع آرایی های متعدد در دیزاین بخشهای مختلف است که در تشریفات مجالس ملل این نکته کاملا رعایت می شود.


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دسته گل عروس

شنبه 23 دی 1396
15:45
r.soofi

یکی دیگر از نکات مهم پیش از برگزاری تشریفات عروسی، انتخاب دسته گل عروس است. این مسئله بسیار حائز اهمیت است و انتخاب نوع دسته گل برای عروس (مثلا رز قرمز یا هر نوع گل دیگری) و همچنین انتخاب دسته گل جدید عروس برای زوج های جوان بسیار مهم است.

چه مراسم در باغ عروسی برگزار شود و چه در تالار و حتی جایی مثل خانه، مسئله دسته گل عروس و انتخاب آن جهت برگزاری خدمات مجالسبسیار اهمیت دارد. این دسته گل به نوعی نماد عشق میان زوج جوانی است که در شب عروسی، کنار هم در کنار سفره عقد نشسته و به عقد یکدیگر در می آیند و طبیعتا هر چه این دسته گل زیباتر و جذاب تر باشد، موجب جلب توجه و حتی تحسین هر چه بیشتر حضار تشریفات عروسی می شود.

یکی از رسوم جالبی هم که در سالهای اخیر از کشورهای دیگر به ما رسیده، پرتاب دسته گل عروس است که معمولا در پایان برگزاری عروسی و توسط خود عروس صورت می گیرد. به اینصورت عروس دسته گل را در دست گرفته ولی پشتش به دختران جوانی است که پشت سر او ایستاده اند و دختران تلاش می کنند که پس از پرتاب دسته گل، آنرا بگیرند. در قدیم اعتقاد بر این بود که دختری که آن دسته گل نصیبش بشود، بزودی او نیز روانه خانه بخت خواهد شد. این سنت همچنان در بسیاری از کشورهای جهان تاکنون زنده است و در هنگام برگزاری تشریفات مجالس عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجالس , تشریفات عروسی و برگزاری مجالس عروسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.melalceremony.com


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید لباس عروس

شنبه 23 دی 1396
15:43
r.soofi

تشریفات عروسی همیشه پر از جزئیات است و آنقدر نکات ریز دارد که گاهی عروس و دامادها ترجیح می دهند، برگزاری مجالس عروسی شان را به یک مرکز خدمات مجالس بسپارند. یکی از این جزئیات خرید و انتخاب لباس عروس است که نکات ریزی دارند که در این مقاله شما را با آنها آشنا می‌کنیم.


لباس عروس را کی بخریم

قبل از انتخاب لباس عروس از خودتان چند سوال منطقی بپرسید: عروسی در چه فصلی قرار است برگزار شود و در چه فضایی باغ عروسی است یا تالار عروسی . پاسخی که به هر کدام از این سوالات می‌دهید به انتخاب مناسب‌تان برای برگزاری هر چه بهتر تشریفات مجالس کمک خواهد کرد مثلا اگر جشن در باغ برگزار می‌شود بهتر است از لباس عروس‌های اصطلاحا مخمل‌نما استفاده کنید یا اگر یک سالن کوچک میزبان جشن شماست، بهتر است مدل‌هایی با دامن‌های مواج را انتخاب کنید تا شکوه لباس‌تان کوچک بودن فضا را خنثی کند. اگر قصد دارید لباس مورد نظرتان را به خیاط بدهید بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام کنید چون دوختن یک لباس عروس معمولا زمانی بین 4 تا 6 ماه به طول می انجامد. همچنین در کنار این مسئله به خرید دسته گل عروس هم توجه داشته باشید.

مزون‌ لباس عروس

مزون لباس عروس معمولا شما را به داخل اتاق لباس‌ها راهنمایی می‌کنند. به یاد داشته باشید در روز بازدید از مزون، عکس مدل‌هایی که دوست دارید را همراه خود ببرید و به فروشنده نشان دهید. او تعدادی لباس را برایتان خواهد آورد. قبل از پوشیدن‌شان خوب نگاه کنید و اگر دوست نداشتید از چرخه انتخاب‌ها حذف خواهند شد. اگر به فروشنده مزون اطمینان دارید از او هم نظر بخواهید.


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]