فاکتورهای موثر در قیمت پارتیشن اداری

چهارشنبه 23 خرداد 1397
12:58
r.soofi

معمولاً پارتیشن های اداری با قیمت های مختلفی ارائه می شوند، از روی قیمت پارتیشن اداری نمی توان کیفیت آن را تضمین کرد، اما در اغلب موارد قیمت این کالا براساس جنس و مدل آن متغیر است.

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری محصولی است که به صورت سازه بوده و می توان آن را جا به جا کرد. پارتیشن اداری قابلیت دیوارهای ثابت را دارد اما می توان آن را به راحتی جدا کرد. پارتیشن های ادارای را بر مبنای کاربردشان در محیط اداره بر اساس فرم ها و قابلیت های گوناگونی می سازند. با طراحی پارتیشن اداری در محیط کار، فضایی به وجود خواهد آمد که از طریق آن از تنش ها و مزاحمت هایی که برای رفت و آمد های زیاد ایجاد می شد، دور خواهند ماند. بنابراین ابعاد و ارتفاع پارتیشن اداری از گزینه های مهمی است که برای انتخاب پارتیشن اداری باید به آن توجه بسیار شود.

طراحی پارتیشن اداری

یکی از نکات مهم دیگر برای طراحی پارتیشن اداری فرم به کار رفته می باشد. گره چینی، منبت کاری و هنر های تزیینی می توانند نقش مهمی برای ایجاد فرم زیبا در طراحی پارتیشن اداری باشند. اگر یک قسمت از اداره مخصوص انجام کاری خاص باشد، با پارتیشن چوبی یا شیشه ای می توان آن قسمت را جدا کرد.

پارتیشن اداری را می توان برای تفکیک موقت یا دائمی قسمت های مختلف اداره به کاربرد. پارتیشن از موارد مهم در دکوراسیون محیط اداره خواهد بود. پارتیشن های اداری چون دارای طبقات و فرم های تو خالی هستند به خوبی نور را از خود عبور می دهند. برای این که یک فضای دکوراتیو در اداره به وجود آید، می توان روی پارتیشن اداری نور تعبیه کرد. پارتیشن اداری را می توان از جنس های مختلف تولید کرد. اصلی ترین جنس به کار رفته در پارتیشن های اداری چوب می باشد اما می توان از تلفیق چوب یا ام دی اف و شیشه، چوب با آلومینیوم و فلزات دیگر نیز کمک گرفت.

قیمت پارتیشن اداری

معمولاً با توجه به کارایی، قیمت پارتیشن اداری بسیار مناسب می باشد. اما بدون شک دلیل عمده ای که باعث می شود که در بسیاری از ادارات از پارتیشن استفاده شود، ارزان بودن قیمت پارتیشن اداری نیست. اگر فقط قیمت پارتیشن اداری را مد نظر قرار دهیم بدون تردید مجبور به صرف کردن هزینه های دیگر خواهیم بود تا کیفیت لازم را به دست آوریم. پارتیشن اداری دارای مزیت های بسیاری است که قیمت پارتیشن اداری تنها یکی از این مزیت های استفاده از آن می باشد.

سوال مهمی که وجود دارد این است که اگر قیمت پارتیشن اداری کم باشد، کیفیت لازم را خواهد داشت یا نه؟

ممکن است بسیاری از شرکت هایی که کار پارتیشن بندی ادارات را انجام می دهند از جنس ارزان و بی کیفیت برای کار خود استفاده کنند. اما این دلیل نمی شود که قیمت پارتیشن اداری اگر کم باشد، آن جنس و کیفیت لازم را نخواهد داشت. در تعیین قیمت پارتیشن اداری فاکتورهای مختلفی وجود دارد.

بسیاری از شرکت ها هستند که با عرضه پارتیشن ارزان اداری به کیفیت کار توجه زیادی دارند و همواره کیفیت را بر قیمت پارتیشن اداری ارجع می دانند. بنابراین این شرکت ها با ارائه کیفیت بالا، قیمت پارتیشن اداری را بسیار مناسب در نظر می گیرند.

پارتیشن اداری به دلیل اینکه در ادارات رفت و آمد بسیار زیاد است باید از دوام تجاری برخوردار باشد. اگر در ساخت پارتیشن اداری به کیفیت محصول توجه نشود، مشتری مجددا مجبور به هزینه کردن برای جنس با کیفیت خواهد بود.

آیا کیفیت پارتیشن اداری روی راندمان کاری در ادارات تأثیر گذار خواهد بود؟

اگر پارتیشن اداری به خوبی طراحی شده باشد و دکوراسیون ادارای دارای جذابیت باشند، اثرات مثبت فراوان در راندمان کاری خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است که تأثیرات محیطی روی عملکرد و کارایی فردی مفید واقع خواهدشد. بنابراین در انتخاب رنگ و فرم و جنس پارتیشن انتخاب شده باید به خوبی دقت شود. با انتخاب درست پارتیشن اداری کارمندان رضایت شغلی بیشتری خواهند داشت و کارایی فردی افزایش پیدا خواهد کرد.

فاکتور های موثر در قیمت پارتیشن اداری
موارد مختلفی سبب رقم خوردن قیمت پارتیشن اداری خواهند شد. در این میان برخی از فاکتورهای مهم برای قیمت پارتیشن اداری متریال مصرفی، هزینه های پرسنلی و سانتی متر انجام شده هستند. شرکت های مهمی وجود دارند که کار ساخت پارتیشن اداری را با کمترین حاشیه سود انجام می دهند. در این شرکت ها با وارد کردن متریال وارداتی در حجم انبوه ،قیمت پارتیشن اداری را بسیار مناسب ارائه می دهند. در برخی از کار خانه ها قیمت پارتیشن اداری مطابق با پک کلی و ابعاده متر بر یک حساب می شود. بنابراین ابعادی که کمتر از یک متر باشند، به صورت یک متر حساب شده که این در نهایت روی قیمت پارتیشن اداری تاثیر بسیار خواهد گذاشت و محصول تقریبا15 درصد افزایش قیمت خواهد داشت. برخی از شرکت ها هنگام نصب پارتیشن اداری هزینه درب ها را بر مبنای قیمت پارتیشن محاسبه خواهند کرد.

قیمت پارتیشن اداری و کیفیت آنممکن است پایین بودن قیمت پارتیشن اداری تضمینی برای برآورده کردن نیاز ها نباشد. لذا ارزش معماری هر محصولی لازم است که در قیمت پارتیشن اداری نقش تعیین کننده داشته باشد. بنابراین دو محصولی که قابلیت های فنی مختلفی داشته باشند را نمی توان بر اساس قیمت پارتیشن اداری با یکدیگر مقایسه کرد.
برای طراحی پارتیشن اداری لازم است که روی استاندارد های ارتباطی، دکوراتیو، معماری و کاربرد به خوبی دقت شود. زیرا افرادی که در این محیط هستند خواستار استاندارهای لازم می باشند. همانطور که همه می دانند محیط کاری مختص به کارمندان می باشد و کارفرما باید محیط قابل قبولی را برای آنها فراهم کند. اگر پارتیشن اداری به خوبی انتخاب نشود و استاندارد های لازم را نداشته باشد، برای شرکت و اداره مشکلاتی را به وجود خواهد آورد و کاربری که مد نظر بود، حاصل نخواهد شد. بنابراین انتخاب محصول استاندارد و پارتیشن اداری با قیمت مناسب ،محیطی استاندارد و ایده آل را فراهم می کند.


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]