اجاره تجهیزات نمایشگاهی

يکشنبه 17 تير 1397
17:01
r.soofi

اگر شما به دنبال یک راه مقرون به صرفه برای تجهیزغرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه های محتلف هستید.باید به دنبال مناسبترین روش با توجه به بودجه مدنظر و نیاز خود باشید. ساختن یک غرفه سفارشی نمایشگاهی یا حتی یک غرفه مدولار می تواند هزینه ی هنگفتی برای مجموعه شما داشته باشد، اگر انتظار هم چنین هزینه هایی را نداشته باشید می توانید درعوض، با استفاده از یکی از خدمات شرکت های غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد سلیقه خود روی آورید.

هنگامی که شما تصمیم می گیرید که تجهیزات نمایشگاهی خود را اجاره کنید، حتی اگر برای اولین باری هست که در یکی از نمایشگاه ها شرکت می کنید دانستن این موضوع که شما می توانید تجهیزات مد نظر را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید و اینکه تا چه میزان با این روش می توانید در بودجه اختصاص داده شده، صرفه جویی کنید، بسیار مهم و حائز اهمیت است، البته استفاده از تجربه های شرکت های ارائه دهنده تجهیزات نمایشگاهی نیز باید مد نظر قرار گیرد، شرکت های غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی با استفاده از تجارب و مشاوران متخصص خود می توانند با توجه به ابعاد غرفه، زمینه فعالیت سازمان شما و زمینه نمایشگاهی که در آن شرکت کرده اید، بهترین و مناسبترین تجهیزات را جهت تجهیز غرفه ارائه نمایند حتی ممکن است در بعضی از نمایشگاه ها تجهیزاتی توسط مشاوران شرکت های غرفه سازی به شما پیشنهاد گردد که شما به کلی از ضرورت آنها در هنگام برگزاری نمایشگاه غافل بوده اید.تجهیزات وسیعی برای گزینش مشتریان که مایل به اجاره تجهیزات نمایشگاهی نمایشگاه خود هستند، فراهم شده است. شما می توانید به طور کامل تمامی تجهیزات غرفه نمایشگاهی خود را اجاره نمایید و یا اینکه یک نمایشگاه مدولار ایستاده با مبلمان سفارشی انتخاب نمایید. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام جنبه از غرفه شما اجاره شود و یا اینکه کدام قسمت سفارشی سازی شده باشد. شما همچنین می توانید از پیشنهاد ها و نظرات مشاوران شرکت های طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی در راستای برآورده کردن نیازهای خود برای انتخاب بهترین و به صرفه ترین پیشنهاد بهره گیرید.

همواره استانداردهایی برای ارائه، نگهداری و حمل و نقل تجهیزات نمایشگاهی وجود دارد که این استانداردها به طور منظم بازرسی می شود تا اطمینان حاصل شود که بسته بندی و حمل آن برای رویدادهای فوری درآخرین دقیقه انجام نشود و در صورت لزوم، در اسرع وقت تجهیزات مورد نیاز مشتری در محل مورد نظر مستقر گردد. البته بیشتر شرکت های ارائه دهنده این خدمات دارای انبارهایی در محل های اصلی برگزاری نمایشگاه ها هستند که حمل و نقل تجهیزات در زمان کوتاهتری صورت پذیرد و هزینه کمتری داشته باشد. توجه به این نکته که شما درکدام یک از نمایشگاه ها شرکت کرده اید و برای رویارویی با سایر رقبای خود و هم چنین بازدید کنندگان نمایشگاه به دنبال چه برنامه ای هستید، بسیار مهم و حائز اهمتی است. برای مثال اگر در یکی از نمایشگاه های مرتبط با کامپیوتر و الکترونیک شرکت کرده اید استفاده از تجهیزات صوتی و تصویری مدرن باعث افزایش نگاه کلی و جذابیت غرفه شما می شود. به جای خرید صفحه نمایش پلاسما، لپ تاپ و نمایشگرها ، اجاره تجهیزات صوتی و تصویری مدرن در سایزهای بزرگ و تعداد بیشتر می تواند اثربخشی فوق العاده در حضور شما داشته باشد و یا اگر در صنعت فرش و یا صنایع غذایی وارد نمایشگاه شده اید توصیه می شود غرفه هایی با ابعاد بزرگ و هم چنین نورافکن های بسیار بزرگ و قوی برای نمایش بهتر محصولات شما مورد استفاده قرار گیرد.انواع مختلفی از مبلمان جهت تکمیل غرفه نمایشگاهی شامل مبلمان جلسه، میز پذیرایی، صندلی، صندلیهای جک دار، میز، استند و کانترهای نمایشگاهی و غیره همگی به صورت بلندمدت و کوتاه مدت قابل ارائه می باشند. اقلام دیگر برای اجاره شامل لوازم جانبی مانند نور افکن، واحد کمد، استند بروشورو کاتولوگ، گلدان گل،آب سردکن و... همه تجهیزات نمایشگاهی هستند که با تایید کارشناسی می توانند در اختیار شرکت کنندگان قرارگیرند.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]