همه چیز در مورد غرفه سازی نمایشگاهی

يکشنبه 17 تير 1397
17:01
r.soofi

با توجه به این که هر سال تعداد بیشماری نمایشگاه داخلی و خارجی در زمینه‌های گوناگون برگزار می‌شود و افراد حقیقی و حقوقی بسیاری در این نمایشگاه‌ها شرکت دارند و سود و فروش بسیاری از این نمایشگاه‌ها عاید شرکت‌ها خواهد شد. برای جذب مشتریان در نمایشگاه شما باید به غرفه سازی اهمیت بسیاری بدهید. غرفه سازی همانند لوگو و برند باید نشان دهنده ویژگی‌های شرکت شما، محصولات شرکت و متریال مورد استفاده در محصولات است؛ هر غرفه با توجه به خواست شما کارفرمای عزیز از مواد خاصی طراحی می‌شود و رنگ بندی و طراحی داخلی آن متناسب با سلیقه شما خواهد بود؛ در غرفه سازی نمایشگاهی مجموعه بی شماری از نکات هستند که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید مشتری‌ها را جذب کنید برای مثال اگر شما یک شرکت ارائه دهنده محصولات خوراکی باشید ما می‌توانیم با استفاده از نور پردازی و رنگ‌های تند مثل قرمز اشتهای مشتری و چشم‌های او را تحریک کنیم و به سمت غرفه شما بکشانیم. شرکت شما با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهد در نمایشگاه به امکانات به خصوصی در غرفه سازی نمایشگاهی احتیاج دارد. ممکن است شما به میز کنفرانس اتاق گفت و گو مکانی برای مسابقه یا نمایش فیلم احتیاج داشته باشید تا بتوانید به بهترین صورت کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید و مشتریان را جذب کنید. ممکن است شما به یک میز مذاکره برای نشستن و گفت و گو کردن با خریداران احتیاج داشته باشید و یا به ویترینی برای نشان دادن و امتحان کردن کالاها توسط مشتریان. در کل شما با توجه به خدمات و محصولاتی که به شرکت ما سفارش می‌دهید هزینه‌های متفاوتی را باید پرداخت کنید.

در آخرین جلسه همکاران خبره‌ی ما طرح سه بعدی غرفه نمایشگاهی را به شما نشان می‌دهند و در روزی که درهای نمایشگاه باز شود وسایل را به داخل غرفه می برند و قسمت‌های مختلف را اسمبل کرده و تزیینات را انجام می‌دهند.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات مجالس ملل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]